Alla inlägg den 19 september 2010

Av A - 19 september 2010 09:21

Idag är en viktig dag! Det är viktigare än vad det var förra gången det var val. Idag är det en stor chans att Sverige demokraterna kommer in i riksdagen. Hemska tanke! Snälla gå och rösta idag och rösta på något av det stora blocken så att inte SD kommer in! Vill vi verkligen ha människor i riksdagen som inte tycker att alla är lika mycket värda? Vill vi ha människor i riksdagen som vill stoppa mångfalden och stänga gränserna? SD har en sak som är viktig för dom och det är invandrarfrågorna men frågorna som behandlas i riksdagen handlar om många, många viktiga ämnen som jag tror att SD har väldigt begränsade kunskaper i. Jag vill ha ett Sverige där människor är välkomna och har möjlighet att utvecklas. Jag vill ha ett Sverige som tycker att mångfald är något positivt och att vi kan lära av varandra. Jag vill ha ett Sverige med individuell frihet och eget ansvar men med en välfärd och social trygghet.


Gå och rösta idag om ni inte redan gjort det och släpp inte in SD i riksdagen!!!!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är min blogg med tankar och funderingar kring livet och om att försöka se det positiva i tillvaron.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många läser den här bloggen?
 Då och då
 En gång i veckan
 Varje dag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards